WE ARE THE KIDS ON THE RUN ▲

Hello there! :)
 
Tänkte bara mer eller mindre checka in och berätta att det går kanon med körningen, börjar närma sig nedräkning nu. Så fruktansvärt taggad! 
Om min födelsedag så blev det egentligen bara en heldag inne i stan med MASSA shopping, mycket trevligt vill jag lova. Jag är inte den som tycker att det är så jätteroligt att springa runt i affärer en hel dag men det var mer än trevligt. Fick lite allt möjligt med mig hem, en parfym, ett par byxor och EN HELT EGEN MICHAEL KORS VÄSKA!!! Så fin. Efter det åkte jag till Kungsängen och pojkvännen och for därefter vidare till Micha och Malin och hade kul. Dagen efter fyllde ju Kim (pojkvän) år, dagen efter det, på söndagen kom våran årsdag. Fullspäckad helg kan man säga. Inget av det firandes speciellt utan det tar vi nu i helgen efter att lönen letat sig ner i våra plånböcker.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: